اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ‌تی‌سی محصول جدید خود را با نام یو ۱۲ پلاس معرفی کرد

تایوانی‌ها از اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با دو دوربین دوگانه، زبان طراحی تکامل‌‌یافته و کلید‌های حساس به فشار رونمایی کردند.

 

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

این محصول از نمایشگر ۶ اینچی با پنل Super LCD 6 و رزولوشنQHD + یا ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ پیکسل بهره می‌برد. مقاومت یو ۱۲ پلاس در برابر آب و گردوغبار افزایش پیدا کرده است و طراحی این محصول اکنون با استاندارد IP68‌ مطابقت دارد. اچ‌تی‌سی اعتقادی به ایجاد بریدگی در نمایشگر ندارد و ترجیح داده است به‌جای اتخاذ این استراتژی، صرفا ضخامت حاشیه‌های نمایشگر را تا حد امکان کاهش دهد. این محصول با اسپیکرهای استریوی بوم‌ساند روانه‌ی بازار خواهد شد. این اسپیکرها در لبه‌ی پایین گوشی و حاشیه‌ی بالای نمایشگر جای گرفته‌اند. در این محصول خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست و کاربران باید از دانگل موجود در جعبه‌ی گوشی برای اتصال هدفون شخصی خود استفاده کنند.

 

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

یو ۱۲ پلاس در دوربین اصلی و سلفی خود از ماژول دوگانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی ترکیبی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل ۱.۴ و ۱.۰ میکرومتری است که به‌ ترتیب در پس لنز‌هایی با دیافراگم f/1.8 و لنز تله‌فوتو با دیافراگم f/2.6 قرار دارند. دوربین اصلی یو ۱۲ پلاس از لرزش‌گیر اپتیکال و الکترونیکی بهره می‌برد و با وجود لنز تله‌فوتو توانایی انجام زوم دو برابری اپتیکال نیز دارد.

 

یو ۱۲ پلاس

U12 PLUS

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

همان‌طور که اشاره‌ کردیم، دوربین سلفی یو ۱۲ پلاس دوگانه است و از ترکیب دو سنسور ۸ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل ۱.۱۲ میکرومتری بهره می‌برد. دوربین را لنزی با دیافراگم f/2.0 همراهی می‌کند. هر دو دوربین اصلی و سلفی یو ۱۲ پلاس توانایی ثبت تصاویر پرتره با افکت پرتره دارند.

 

یو ۱۲ پلاس

HTC U12 PLUS

اچ تی سی یو ۱۲ پلاس

یو ۱۲ پلاس، از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. توان پردازشی این گوشی را پردازنده‌ی هشت هسته‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ تأمین می‌کند. این تراشه را ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ همراهی می‌کند. نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی تنها در کانادا، چین و ایالات متحده قابل سفارش خواهد بود. این محصول اچ‌تی‌سی از درگاه کارت حافظه‌ی microSD بهره می‌برد و می‌توان حافظه‌ی آن را تا ۲ ترابایت ارتقاء داد. اچ‌تی‌سی برای کاهش ضخامت و عرض یو ۱۲ پلاس نسبت به یو ۱۱ پلاس ناگزیر به کاهش ظرفیت باتری آن شده است؛ بدین ترتیب، محصول جدید برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که نسبت به محصول جدید هواوی با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ظرفیت بسیار پایین‌تری دارد. یو ۱۲ پلاس به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۸.۰ اوریو و دو دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت و آمازون الکسا روانه‌ی بازار خواهد شد.

HTC

HTC

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

اچ‌تی‌سی در اج سنس ۲ اکنون به کاربر اجازه می‌دهد با تپ کردن، فشردن یا فشردن و نگه‌داشتن لبه‌های گوشی میان‌برهای مختلف را برای اجرای عملکردهای گوناگون ایجاد کند. این سیستم اکنون با شناسایی فُرم نگه‌داشتن گوشی، از چرخش ممتد تصویر جلوگیری می‌کند که می‌تواند قابلیتی بسیار سودمند به‌خصوص در استفاده‌ی شب‌هنگام و خوابیده باشد.

اچ تی سی

اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

طراحی شیشه‌ای این محصول اچ‌تی‌سی که آن را با نام Liquid Surface می‌شناسیم، اکنون تغییراتی به خود می‌بیند که اچ‌تی‌سی آن را «شیشه‌ی سه‌بعدی با جلای سرد» می‌نامد؛ با این حال نمی‌توان تفاوت چندانی بین بدنه‌ی یو ۱۲ پلاس و یو ۱۱ مشاهده کرد. یو ۱۲ پلاس در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی شفاف روانه‌ی بازار خواهد شد. در نسخه‌ی سوم همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، می‌توان ماژول‌های پشت گوشی را مشاهده کرد. تایوانی‌ها نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی یو ۱۲ پلاس را با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش خواهند رساند و قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی معادل ۸۴۹ دلار خواهد بود.

 

 

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی , تعمیرات موبایل اچ تی سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تعمیرات